WARTA GLASS jedna z największych grup kapitałowych na polskim rynku opakowań szklanych zmieniła swój wizerunek. Obecna nowa nazwa komunikacyjna firmy to WARTA GLASS GROUP. Modyfikacji nazwy towarzyszyły także zmiana logo Grupy oraz cały system identyfikacji firmy. Premiera nowego wizerunku Warta Glass Group odbyła się podczas targów Taropak 2004 w Poznaniu.
WARTA GLASS jedna z największych grup kapitałowych na polskim rynku opakowań szklanych zmieniła swój wizerunek. Obecna nowa nazwa komunikacyjna firmy to WARTA GLASS GROUP. Modyfikacji nazwy towarzyszyły także zmiana logo Grupy oraz cały...
Na przełomie czerwca i lipca b.r. w firmie Bogucki Folie została zainstalowana naświetlarka ctp do obróbki cyfrowych płyt fotopolimerowych, Thermoflex Mid 4045 firmy Creo.
Jest to kolejny tego typu system Creo w Polsce, podobny w formacie VLF...
Prezentujemy wyniki breńskiego konkursu "Young Package" detykowanego projektantom opakowań. Tegoroczna edycja konkursu uznana została przez organizatorów za bardzo udaną.
341 młodych projektantów, studentów i uczniów z 12 krajów...
Znak ma znaczenie. Kupując produkty pomyśl, jak powstały – masz wpływ na to, czy firmy zachowują się odpowiedzialnie.
To hasła kampanii społecznej poświeconej kwestii "odpowiedzialnych zakupów", którą od lipca realizuje FKS...
W dniach 21-24 września 2004 roku na terenach MTP odbędzie się kolejna edycja targów TAROPAK 2004 - Międzynarodowego Salonu Techniki Pakowania i Logistyki. Po raz pierwszy targi opakowaniowe zostały w Poznaniu zorganizowane w 1973 r. W tym...
Rynek reklamy online może poszczycić się największą dynamiką rozwoju, kosztem innych mediów. Wzrósł również jego udział w ogólnych wydatkach na reklamę.
Świat tworzyw sztucznych i kauczuku z napięciem oczekuje na Międzynarodowe Targi Tworzyw Sztucznych i Kauczuku w Düsseldorfie - K 2004, które odbędą się 20 - 27 października. Messe Düsseldorf spodziewa się około 2 800 wystawców z...