Firma Smurfit Kappa, lider w dziedzinie opakowań, zainaugurowała nowy konkurs w ramach swoich działań dążących do rozwiązania jednego z największych wyzwań w branży: minimalizacji ilości odpadów niepodlegających recyklingowi, które są wytwarzane każdego dnia.
Firma Smurfit Kappa, lider w dziedzinie opakowań, zainaugurowała nowy konkurs w ramach swoich działań dążących do rozwiązania jednego z największych wyzwań w branży: minimalizacji ilości odpadów niepodlegających recyklingowi, które...
Z dniem 20 grudnia 2018 roku funkcję Prezesa Zarządu Supravis Group S.A., wiodącego europejskiego dostawcy barierowych opakowań z tworzyw sztucznych, objął Pan Krzysztof Kończal, który przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję Dyrektora...
„Konkurs plakatowy DS Smith" przeznaczony jest dla dzieci i polega na stworzeniu pracy skłaniającej do myślenia o zrównoważonym rozwoju i promującej działania związane z ochroną środowiska naturalnego, takie jak recykling czy...
Firma Plast-Box, jeden z czołowych dostawców opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, poinformowała o nabyciu 100% udziałów spółki Stark Partner Sp. z o.o., specjalizującej się w produkcji opakowań dla branży spożywczej. W ramach...
Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to dla firmy Mark Andy kolejna okazja do promocji swoich innowacyjnych rozwiązań do drukowania etykiet. Wśród nich znajdzie się maszyna Digital One, której pracę...
Stora Enso poinformowała o wprowadzeniu do swojej oferty nowej wersji kartonu Performa Brilliance o gramaturze 395 g/m2. Wzbogacony o warstwę wykonaną z celulozy mikrofibrylowanej (MFC), jest on zaawansowanym, odnawialnym i w pełni...
API Group poinformowała o rozszerzeniu produkowanych przez firmę rozwiązań z rodziny Transmet o 12 nowych wzorów, uwzględniających różnego rodzaju hologramy. Powinny one szczególnie przypaść do gustu właścicielom marek oraz...
Rok temu Coca-Cola zainaugurowała swoją globalną ambicję World Without Waste, w ramach której zobowiązała się do 2030 roku uzyskać 100% zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.