Akcja #LessPlasticChallenge ma zachęcić Polaków do ograniczenia zużycia plastiku, a tym samym zadbania o planetę. Danfoss Poland, firma znana ze swoich działań w kierunku zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko, postanowiła odpowiedzieć na alarmujące dane światowych organizacji zajmujących się środowiskiem i zmianami klimatu.
Akcja #LessPlasticChallenge ma zachęcić Polaków do ograniczenia zużycia plastiku, a tym samym zadbania o planetę. Danfoss Poland, firma znana ze swoich działań w kierunku zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko, postanowiła...
PepsiCo określiło cel, w ramach którego udział materiału pochodzącego z recyklingu (rPET) we wszystkich butelkach produkowanych przez firmę na terenie Unii Europejskiej wyniesie 50% do roku 2030.
Wybór odpowiedniego materiału dla ekskluzywnego opakowania opierając się o cenę za kilogram może być dość dużym błędem. Z pozoru tanie rozwiązanie może być kosztowne, gdy weźmie się pod uwagę zachowanie materiału w procesie...
Firma O-I, światowy lider produkcji opakowań szklanych, aktywnie promuje powtórne wykorzystywanie szkła i jego recykling. Koncern przyłączył się do EWWR (European Week of Waste Reduction) organizując warsztaty edukacyjne dla pracowników...
Alupol Packaging – po przeprowadzeniu przez koncern Nestle kolejnej corocznej oceny dostawców - został wybrany po raz trzeci z rzędu najlepszym dostawcą opakowań giętkich do europejskich zakładów Nestle w 2012 roku. Jest to potwierdzenie,...
Jeśli nie jest Ci obojętny los środowiska, a obserwując świat widzisz, jak dużo odpadów produkują niektóre firmy? A może słyszałeś o ciekawej akcji edukacyjnej? Podziel się tym z nami. Wytypuj EKO-HIT i EKO-KICZ.
Jest to przedsięwzięcie, w którym oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, uwzględniające między innymi sposób i styl prowadzenia przedsiębiorstwa, a nie tylko jego wyniki ekonomiczne czy jakość produktów.
Podczas targów ProSweets, odbywających się w Kolonii w dniach 29 stycznia – 1 lutego br. oddział Renewable Packaging firmy Stora Enso promował oferowane przez siebie podłoża dedykowane na rynek słodyczy.
Podczas targów LUXE PACK 2009 w Monako, firma MWV CALMAR zaprezentowała rewolucyjne, nowe możliwości dotyczące ich flagowego ultraniskoprofilowego atomizera Melodie®.