Dawniej opakowania pełniły jedynie funkcję ochronną, obecnie mają też one skuteczny wpływ na poprawę wizerunku danej marki, jak i jej wyniki sprzedaży. Ich design wkracza również na nową drogę, gdyż konsumenci bardzo sobie cenią nowoczesne formy opakowań tak codziennych dóbr jak: produkty spożywcze, baterie, żarówki, kosmetyki. Istotnym trendem jest też ekologia. W opinii ekspertów kolejnym etapem rozwoju tej branży będzie między innymi moda na opakowania typu fresh.
Dawniej opakowania pełniły jedynie funkcję ochronną, obecnie mają też one skuteczny wpływ na poprawę wizerunku danej marki, jak i jej wyniki sprzedaży. Ich design wkracza również na nową drogę, gdyż konsumenci bardzo sobie cenią...
Czterech producentów wody i napojów: Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., Nestlé Polska S.A. – Oddział Nestlé Waters, Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. oraz Żywiec Zdrój S.A. uruchomiło pionierski projekt ponad podziałami...
W zakładzie O-I w Jarosławiu odbył się właśnie ostatni etap kolejnej edycji międzynarodowego Programu Rozwoju Kierowników Zakładu (PMDP). Program identyfikuje i inspiruje wszystkich pracowników, którzy dzięki swojej doskonałości...
27 kwietnia br. w centrum demonstracyjnym Mark Andy Europe w Warszawie odbyło się kolejne już zorganizowane przez tę firmę spotkanie. Wydarzenie o charakterze warsztatowym skierowane było do polskich studentów uczelni poligraficznych. Tym...
Park maszyn firmy Masterchem, lidera w produkcji opakowań plastikowych z ponad 25-letnim doświadczeniem, został rozbudowany o nowe urządzenia do produkcji różnego rodzaju zamknięć.
Ishida i Heat and Control podjęły decyzję o ustanowieniu rozszerzonego sojuszu biznesowego, którego głównym założeniem jest dostarczanie klientom branży spożywczej rozwiązań kompleksowych, zarówno dotyczących produkcji, jak i procesu...
III edycja konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie?” miała miejsce 17 kwietnia podczas trwania targów Packaging Innovations w Warszawie. Jest to kolejne wspólne przedsięwzięcie inicjatora - firmy Etykiety.pl Etigraf, która...