Firma Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją prosto z serca!

Marzec i kwiecień dla firmy Delecta to czas pełen ciepłych emocji i autentycznych gestów kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane były na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki,...

Komentarze: 0

Nowa kampania pod hasłem "Szkło jest wiecznie żywe"

Organizacja Friends of Glass pod czujnym okiem Ardagh Group przygotowała niestandardowa kampanię edukacyjną w branży opakowaniowej. Twarzą i ambasadorem akcji został dziennikarz i prezenter TVN, Bartek Jędrzejak.

Komentarze: 0

Wotum nieufności dla Komisji Europejskiej

Taki wniosek wpłynął do szefa Parlamentu Europejskiego ze względu na brak publikacji naukowych kryteriów dla związków endokrynnie czynnych, czyli substancje szkodliwe zawarte w opakowaniach.

Komentarze: 0

Grupa ERGIS zwiększyła przychody ze sprzedaży

Lider przetwórstwa tworzyw sztucznych w Europie Środkowo–Wschodniej podsumowała wyniki sprzedaży po I kwartale 2016 roku. Grupa Ergis zanotowała zwiększenie przychodów.

Komentarze: 0

Ardagh Group zawarła korzystne porozumienie

Porozumienie zostało zawarte między Grupą Ardagh a Ball Corporation i Rexam. Dotyczy ono zakupu określonych aktywów do produkcji metalowych puszek do napojów oraz nieruchomości w Europie, Brazylii oraz Stanach Zjednoczonych.

Komentarze: 0