Etykieta powinna być z założenia głównym zbiorem informacji o produkcie dla konsumenta. 13 grudnia 2016 roku producenci będą musieli podawać na opakowaniu także wartość odżywczą, w tym energetyczną danego produktu.
Etykieta powinna być z założenia głównym zbiorem informacji o produkcie dla konsumenta. 13 grudnia 2016 roku producenci będą musieli podawać na opakowaniu także wartość odżywczą, w tym energetyczną danego produktu.
Seria maszyn Ilersac hiszpańskiego producenta TMI, reprezentowanego w Polsce przez Alimę-Pack, jest tak przemyślana oraz skonstruowana, że stanowi odpowiedź na wszelkie potrzeby rynku w zakresie pakowania worków otwartych, zarówno...
Fabryka urządzeń dla producentów opakowań oraz branży poligraficznej została oficjalnie otwarta 1 czerwca na terenie Kieleckiego Parku Technologicznego. Będą nowe miejsca pracy.
Marzec i kwiecień dla firmy Delecta to czas pełen ciepłych emocji i autentycznych gestów kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane były na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki,...
Organizacja Friends of Glass pod czujnym okiem Ardagh Group przygotowała niestandardowa kampanię edukacyjną w branży opakowaniowej. Twarzą i ambasadorem akcji został dziennikarz i prezenter TVN, Bartek Jędrzejak.
Taki wniosek wpłynął do szefa Parlamentu Europejskiego ze względu na brak publikacji naukowych kryteriów dla związków endokrynnie czynnych, czyli substancje szkodliwe zawarte w opakowaniach.
Lider przetwórstwa tworzyw sztucznych w Europie Środkowo–Wschodniej podsumowała wyniki sprzedaży po I kwartale 2016 roku. Grupa Ergis zanotowała zwiększenie przychodów.
Przedstawiamy kolejny wywiad z prezesem w branży opakowań - Tomasz Gajdziński w rozmowie o rozwoju Zakładów Artykułów Technicznych "ARTECH". Zachęcamy do lektury.
Porozumienie zostało zawarte między Grupą Ardagh a Ball Corporation i Rexam. Dotyczy ono zakupu określonych aktywów do produkcji metalowych puszek do napojów oraz nieruchomości w Europie, Brazylii oraz Stanach Zjednoczonych.