Opakowania szklane i etykiety shrink sleeve

Połączenie etykiety shrink sleeve i opakowania szklanego oferuje wygląd produktu klasy premium, tworząc jednocześnie silną warstwę barierową dla zawartości opakowania.

Komentarze: 1

Torby wielokrotnego użytku w Carrefourze

W związku z Międzynarodowym Dniem Ochrony Środowiska, który przypada 5 czerwca, Carrefour Polska zachęca swoich klientów do korzystania z toreb wielokrotnego użytku, które można nabyć w sklepach sieci.

Komentarze: 0

Basell Orlen Polyolefins po targach PLASTPOL

Basell Orlen Polyolefins Sprzedaż Sp. z o.o. (BOPS), spółka handlowa w pełni zależna od Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. (BOP) po raz kolejny otrzymała medal i dyplom za aranżację stoiska na Międzynarodowych Tragach Przetwórstwa Tworzyw...

Komentarze: 0

Opakowania w kolorze różowym - na przekór stereotypom

Jeszcze do niedawna, w myśl zakorzenionych w świadomości konsumentów stereotypów, kolor różowy kojarzony był z infantylną postacią, tandetnym kosmetykiem, słodkim zapachem czy też zarezerwowany na śpiochy, kocyk i inne akcesoria tylko...

Komentarze: 0

Etykiety typu Pressure Sensitive Label

Skrót PSL, na co dzień kojarzący się z partią ludowców, w tym wypadku z polityką nie ma nic wspólnego. Chyba, że mówimy o polityce atrakcyjności opakowania. PSL to oznaczenie typu etykiet (eng. Pressure Sensitive Label) używanego już...

Komentarze: 0

Pierwsze pół miliona ton polipropylenu w BOP

W płockich zakładach Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. (BOP) w minioną niedzielę wielkość dotychczasowej produkcji polipropylenu wytwarzanego w oparciu o technologię Spheripol na licencji firmy Basell, przekroczyła 500 tysięcy ton. Stało...

Komentarze: 0

Stora Enso inwestuje w papiernię Veitsiluoto

Koncern Stora Enso zainwestuje 25 mln euro w unowocześnienie linii produkcyjnych zakładu Veitsiluoto, przeznaczonych do wytwarzania i konfekcjonowania papierów biurowych.

Komentarze: 0

Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

Wartość polskiego rynku reklamowego w I kw. 2007 r. wyniosła 1,3 mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.

Komentarze: 0

Bakuś w nowej butelce

Bakoma S.A. wprowadza na rynek jogurt pitny Bakuś w nowej atrakcyjnej butelce. Zmianie uległa szata graficzna opakowania, która została dostosowana do wyglądu linii serków Bakuś. Jest ona teraz bardzo kolorowa i przyciągająca uwagę.

Komentarze: 0