Telewizyjna kampania Cukru Królewskiego

Przez cały marzec w telewizji publicznej, TVN oraz Polsat, Cukier Królewski prowadził kampanię billboardową. Jej celem było poinformowanie jak największej liczby konsumentów o przyznaniu marce Cukier Królewski godła Złoty Laur Konsumenta...

Komentarze: 0

Relacja z targów Packaging Innovations

Zwykło się mówić, że to nie szata zdobi człowieka. Choć w popularnym przysłowiu jest dużo prawdy, to jednak trudno szukać potwierdzenia tych słów jeśli chodzi o efektywne metody sprzedaży i promocji produktów. Właśnie temu służy...

Komentarze: 0

Opakowanie jest ważne

Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że żywność dostępna w sklepach w dużej mierze zawdzięcza swoją świeżość warunkom, w jakich została zapakowana. MAP, czyli Pakowanie w Atmosferze Modyfikowanej chroni produkty spożywcze w sposób...

Komentarze: 0

Polskie miasta po stronie natury

Już niedługo na ulicach polskich miast pojawią się wyjątkowi ambasadorzy ekologii – sosna, jawor, buk, modrzew i jodła.

Komentarze: 0

Huhtamaki Polska zmieniło właściciela i nazwę.

W 2009 r. z grupy Huhtamaki wydzielona została Dywizja Opakowań Artykułów Konsumpcyjnych, która po przejęciu przez Sun Capital Partners przekształcona została w firmę PACCOR.

Komentarze: 0

Nowości na targach easyFairs Packaging Innovations

Utrzymanie dobrej pozycji w branży wymaga od przedsiębiorstw działających w niej wytężonej pracy. Ogromne pokłady wysiłku kierowane są jednak nie tylko w produkcję i promocję produktów posiadanych już w ofercie, ale przede wszytskim...

Komentarze: 0

O-I rekrutuje w ramach programu „Grasz o staż”

Producent opakowań szklanych, firma O-I w Polsce, dołączyła właśnie do grona pracodawców, oferujących program praktyk w ramach ogólnopolskiego konkursu „Grasz o staż”, organizowanego przez PricewaterhouseCoopers oraz Gazetę Wyborczą.

Komentarze: 0

Stopa recyklingu szkła w Europie rośnie

Gospodarstwa domowe odzyskują obecnie ponad dwie trzecie opakowań szklanych. Zgodnie z najnowszymi danymi stowarzyszenia FEVE (Europejska Federacja Producentów Opakowań Szklanych) ilość poddawanego recyklingowi szkła z gospodarstw domowych...

Komentarze: 0

Szerokie perspektywy na Ukrainie

Plast-Box prognozuje stały wzrost sprzedaży swoich wyrobów na wschodzie. W związku z sytuacją gospodarczo-energetyczną na Ukrainie, zwiększa się popyt na produkty, które dotychczas nie były szeroko stosowane. Dzięki rozbudowie...

Komentarze: 0

EPLA jakiej jeszcze nie było!

Okres lat 80-tych i 90-tych był czasem, kiedy nośnikiem innowacji w biznesie polimerowych byli producenci maszyn. Producenci tworzyw podążali za segmentem maszynowym, wytwarzając tworzywa, na które czekały opracowane już i wdrożone...

Komentarze: 0