Firmy piwowarskie w walce o rynek zachęcają do kupna swoich produktów już nie tylko smakiem piwa. Coraz częściej butelka, jaką trzymamy w ręce, stanowi nieodłączny element wizerunku całej firmy.
Firmy piwowarskie w walce o rynek zachęcają do kupna swoich produktów już nie tylko smakiem piwa. Coraz częściej butelka, jaką trzymamy w ręce, stanowi nieodłączny element wizerunku całej firmy.
Eurofilms chce uzyskać z giełdy pieniądze po wejściu na nią na znaczne powiększenie mocy produkcyjnych i kolejne inwestycje. Akcje sprzedawać będą również dotychczasowi udziałowcy. Łączna wartość oferty ma wynosić około 40 mln zł.
Ruszyła ekologiczna akcja edukacyjna skierowana do najmłodszych mieszkańców Krynicy Zdrój, Tylicza, Mochnaczki Niżnej i Berestu. Akcja jest jednym z elementów programu budowy i rozwoju krajowego systemu odzysku i recyklingu opakowań „W...
Produkt Krajowy Brutto (PKB) wzrósł w 2005 roku o 3,4%, podał wczoraj Główny Urząd Statystyczny (GUS). Poprzednie szacunki GUS z 30 stycznia wskazywały na wzrost PKB w wysokości 3,2%.
Europejski oddział Grupy DuPont (Le Grand-Sacconex; www.dupont.com) poinformował o podwyżce cen na oferowane przez siebie tworzywa. Podwyżka została wprowadzona z dniem 15 maja 2006 roku.
Michael Huber Polska to część konsorcjum będącego jednym z największych w świecie producentów farb drukarskich. Nową propozycją firmy są farby i lakiery MGA do druku offsetowego opakowań na produkty spożywcze, eliminujące szkodliwe...
Światowy popyt na zakrętki i zamknięcia ma zwiększać się do roku 2009 w rocznym tempie 4,8% do wartości 25,9 mld USD, co odpowiada 1,4 bilionom sztuk. Coraz szybszy wzrost gospodarczy i rosnące dochody ludności wspierać będą rozwój...