Packaging Polska to magazyn opakowaniowy o niebanalnej treści i takimże layoucie. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem.
Packaging Polska to magazyn opakowaniowy o niebanalnej treści i takimże layoucie. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany...
Sonoco oferuje teraz pod nazwą Sonoco Phoenix obszerną paletę łatwo otwierających się stalowych pokrywek (EZO), zdzieralnych systemów otwierania w postaci błony aluminiowej (UltraSeal, SealSafe) i pokrywek z wentylami dla przetworzonych i...
Podczas tegorocznych targów TAROPAK 2002 firma Invac Intervac S.A. zaprezentuje oprócz podstawowego asortymentu (opakowania od 0,5 – 120 L) również nowe produkty, które zostały dołączone do oferty naszego znanego producenta.
Z racji objęcia przez vortal www.opakowania.com.pl internetowego patronatu nad Konkursem Pakstar 2002 mamy przyjemność zaprezentować nagrodzone prace laureatów:
45 artystów spośród 726 uczestników konkursu (66% z nich poniżej 30 lat) wzięło udział we wczorajszej ceremonii wręczenia nagród w konkursie artystycznym KARTON'02.
aktualizacja z dnia 28 sierpnia 2002
Już niebawem teren Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieni się w miejsce spotkań i dialogu przedstawicieli branży opakowaniowej z całego świata. Chcemy zatem zwrócić Państwa uwagę na wiele...
Firma AMC Advanced Manufacturing Consulting and Training oraganizuje szkolenia skierowane do firm produkcyjnych (sektor opakowań) służących wzrostowi produktywności procesów i poprawie efektywności załogi.
W nawiązaniu do ostatnio prezentowanych przez vortal prac młodych talentów z łódzkiej ASP chcę przybliżyć nieco działalność Katedry Projektowania Graficznego oraz funkcjonującej w jej ramach Pracowni Projektowania Opakowań. Dzięki...
W drugim kwartale roku 2002 Cezex, największy w Polsce pod względem zaangażowanego kapitału (w 100 proc. polskiego) dystrybutor wyrobów papierniczych dla poligrafii, zanotował 40 procentowy wzrost sprzedaży.