Eko-beczki firmy Schültz służą do transportu materiałów płynnych, stałych, a także substancji niebezpiecznych
Najnowocześniejsze z dostępnych na polskim rynku opakowań umożliwiają przewóz każdego rodzaju materiału.
Firma Schültz specjalizuje się w produkcji beczek, w których transportować można materiały stałe, płynne, o konsystencji pasty, a także substancje niebezpieczne.
Eko-beczki firmy Schültz służą do transportu materiałów płynnych, stałych, a także substancji niebezpiecznych
Najnowocześniejsze z dostępnych na polskim rynku opakowań umożliwiają przewóz każdego rodzaju materiału.
Firma Schültz...
Specjaliści obliczyli, że do 2010 roku w światowy przemysł związany z opakowaniami zainwestowane zostanie 200 mld marek, co stanowi jedną trzecią wszystkich inwestycji w tym czasie. Wzrost dobrobytu w wielu krajach powoduje, że konsumenci...
Wyniki badań nie zawsze wszak wskazują precyzyjnie,
co jest dobre dla marki. Efekt prac projektowych, który możemy dostrzec na sklepowej półce, bardzo często jest próbą znalezienia kompromisu pomiędzy potrzebą innowacji
i ożywiania...
Instytut Materiałoznawstwa i Mechaniki Technicznej ma zaszczyt
zaprosić wszystkich zainteresowanych zagospodarowaniem odpadów z tworzyw sztucznych na trzecią Międzynarodową Konferencję Naukową – RECYKLING TWORZYW SZTUCZNYCH
– która...
Polsko-Ukraińskie Centrum Informacyjno-Doradcze ma zaszczyt zaprosić Państwa w dniach 13-14 maja 2002r. do udziału w VI KONFERENCJI "POLSKA-UKRAINA: INWESTYCJE. EKSPORT. IMPORT"
Firma CITO-SYSTEM ma zaszczyt zaprosić Państwa na Seminarium dotyczące technik sztancowania oraz użytkowania systemu kontrbigów firmy CITO-SYSTEM
Seminarium odbędzie się w siedzibie firmy w Norymberdze w dniach 27 i 28 Maja 2002r. Wykłady...
Wielu producentów myli rolę jaką spełniać powinna etykieta traktując etykietę jako ulotkę reklamową. Tymczasem etykieta jest wizytówką producenta, swego rodzaju paszportem wystawianym produktowi, aby ten mógł wejść na...
...harmonijne traktowanie strategii opakowania i budowania tożsamości marki może stać się jednym z elementów uzyskania przewagi konkurencyjnej. Wiele funkcji opakowania może być wykorzystanych w budowaniu pozycji marki. Wygląd, kolor i...