Wiedza Polaków na temat zasad selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych utrzymuje się na stałym poziomie. Najnowsze badanie przeprowadzone przez Kantar TNS na zlecenie Fundacji ProKarton, wykazuje, że mimo deklarowanej wysokiej świadomości w tym zakresie, aż 40% badanych przyznaje się otwarcie do tego, że nie stosuje się do zasad segregacji odpadów zarówno we własnym domu, jak i poza nim. Badania pokazują także wzrost poziomu szczegółowej wiedzy dotyczącej zasad selektywnej zbiórki opakowań wielomateriałowych, ze szczególnym uwzględnieniem kartonów po mleku i sokach – aktualnie 30% badanych deklaruje, że wie do jakiego pojemnika należy wrzucać zużyte opakowania wielomateriałowe, podczas gdy w badaniu z listopada 2017 r. wiedzę taką posiadało zaledwie 17% ankietowanych.
Wiedza Polaków na temat zasad selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych utrzymuje się na stałym poziomie. Najnowsze badanie przeprowadzone przez Kantar TNS na zlecenie Fundacji ProKarton, wykazuje, że mimo deklarowanej wysokiej świadomości...
Firma UPM Raflatac poinformowała o wprowadzeniu na rynek europejski trzech nowych, niezawierających bisfenolu i przyjaznych środowisku materiałów etykietowych do etykietowania wagowo-cenowego w handlu detalicznym, wstępnego etykietowania i...
IFS Office Central & Eastern Europe ma przyjemność poinformować, iż w dniu 3 sierpnia 2018 Rada Nadzorcza GFSI (Global Food Safety Initiative), uznała Standardy IFS Food, IFS Logistics i IFS PacSecure za zgodne z nową wersją 7.1 „GFSI...
4 PRINT WEEK to forum dyskusji o rozwoju technologicznym rynku poligraficznego, stanowiące nowy rozdział w tradycji spotkań poligraficznych Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Najnowsze modele naważarek wielogłowicowych Ishida Europe zostały wyposażone w wewnętrzny czujnik pomiaru wilgoci wraz z systemem monitorowania. Rozwiązanie to ułatwia producentom produktów świeżych i mrożonych kontrolowanie, jak i...
Firma VAN HEES GmbH, producent dodatków i mieszanek przyprawowych, odnotowuje oszczędności przekraczające 100 000 EUR rocznie, zwrot nakładów inwestycyjnych w ciągu dziewięciu miesięcy oraz jeszcze niższe koszty osobowe. A to wszystko jest...
Już 13 września 2018 roku odbędzie się kolejna edycja Label Innovations, tym razem w formie warsztatów, które skierowane są dla wszystkich zainteresowanych tematyką opakowaniową oraz poszukujących inspiracji i sposobów wyróżnienia...