Wybór towaru z półki sklepowej zajmuje zazwyczaj przeciętnemu klientowi nie więcej niż kilka sekund, co oznacza, że przyciągające wzrok i atrakcyjne opakowanie jest kluczowym czynnikiem zwiększającym sprzedaż produktu. Z tego względu...
LANXESS, producent specjalistycznych środków chemicznych, znalazł odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na bezhalogenowe czerwone barwniki do tworzyw sztucznych w postaci barwnika Macrolex Red A – substancji barwiącej o wyjątkowej sile...
Troska o środowisko naturalne jest ważnym elementem polityki CSR, na który zwracają uwagę konsumenci. Program Przejrzysta Kropla d2w to dobry przykład zarządzania jakością ekologicznych produktów z tworzyw sztucznych ulegających...
Drukarnia ORION wyprodukowała 15 tysięcy kolorowych etykiet oznakowujących puszki wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Już za kilka dni, 4 lipca rusza ogólnopolska zbiórka pieniędzy pod hasłem STOP POWODZIOM....
Ekologia i recykling to słowa znane już każdemu, choć jeszcze nie wszyscy ich używają i nie wszyscy się do nich stosują. A warto, nie tylko z ekologicznego punktu widzenia, ponieważ pod warstwą śmieci kryją się „pieniądze do...
Agencja brandingowa SaltPepper Brand Design otrzymała nominację w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Pentawards 2010. Nominowany projekt to opakowania farb Optiva marki Tikkurila. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 30 września, na...
Firma Epson zaprasza na seminarium poświęcone rewolucyjnej drukarce Stylus Pro WT7900, która jako pierwsza na rynku została wyposażona w biały atrament wodny.