Od roku 2000 Fundacja RECAL podjęła się realizacji Kampanii „Czyste Plaże”, zachęcając do współpracy licznych partnerów: gminy, biznes i media. Kampania prowadzona w latach 2000 i 2001 przyniosła wymierne efekty ekologiczne i gospodarcze na terenie Pomorza Zachodniego.
Dzięki podjętym działaniom, co roku wzrastała ilość odzyskiwanego surowca, jakim są aluminiowe puszki po napojach. Zwiększa się także społeczne i samorządowe zaangażowanie w realizację Kampanii.
Według danych Fundacji podczas trwania Kampanii w roku 2000 na terenie wybrzeża Pomorza Zachodniego, lokalne punkty skupu zebrały 80 ton puszek. Po podsumowaniu II edycji kampanii zrealizowanej w roku 2001 te same punkty skupiły już ponad 130 ton złomu puszkowego!
Od roku 2000 Fundacja RECAL podjęła się realizacji Kampanii „Czyste Plaże”, zachęcając do współpracy licznych partnerów: gminy, biznes i media. Kampania prowadzona w latach 2000 i 2001 przyniosła wymierne efekty ekologiczne i...
Ze względu na chęć ułatwienia handlu międzynarodowego, wspierania polityki ograniczenia ilości odpadów opakowaniowych oraz celem wypełnienia przyjętych zobowiązań międzynarodowych wprowadzone zostały nowe zasady importu opakowań...
Puszka na napoje jest jednym z "epokowych" wynalazków XX wieku, związanych z codziennym życiem konsumentów.
Historia puszki nie jest długa. Zaczyna się w Ameryce w latach 60. ubiegłego stulecia. Technologia produkcji puszek z aluminium...
Eko-beczki firmy Schültz służą do transportu materiałów płynnych, stałych, a także substancji niebezpiecznych
Najnowocześniejsze z dostępnych na polskim rynku opakowań umożliwiają przewóz każdego rodzaju materiału.
Firma Schültz...
Instytut Materiałoznawstwa i Mechaniki Technicznej ma zaszczyt
zaprosić wszystkich zainteresowanych zagospodarowaniem odpadów z tworzyw sztucznych na trzecią Międzynarodową Konferencję Naukową – RECYKLING TWORZYW SZTUCZNYCH
– która...
Polsko-Ukraińskie Centrum Informacyjno-Doradcze ma zaszczyt zaprosić Państwa w dniach 13-14 maja 2002r. do udziału w VI KONFERENCJI "POLSKA-UKRAINA: INWESTYCJE. EKSPORT. IMPORT"
...harmonijne traktowanie strategii opakowania i budowania tożsamości marki może stać się jednym z elementów uzyskania przewagi konkurencyjnej. Wiele funkcji opakowania może być wykorzystanych w budowaniu pozycji marki. Wygląd, kolor i...
Mimo upłynięcia terminu (30 stycznia) składania powiadomienia Urzędów Marszałkowskich o fakcie wprowadzania na rynek towarów w opakowaniach ciągle napływają spóźnione zgłoszenia.
Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań (COBRO) wspólnie z Krajową Izbą Opakowań (KIO) oraz we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi (MTP), ogłasza wznowienie Ogólnokrajowego Konkursu Opakowań „PakStar”