Podczas targów LUXE PACK 2009 w Monako, firma MWV CALMAR zaprezentowała rewolucyjne, nowe możliwości dotyczące ich flagowego ultraniskoprofilowego atomizera Melodie®.
Międzynarodowy designer Karim Rashid zawsze uważał, że mleko dla dzieci powinno być ogrzane bez użycia elektryczności, w każdym miejscu i czasie. Wymyślił więc bardzo stylowa butelkę, której wystarczy tylko temperatura ciała do...
Nowa butelka "360" z papieru, stworzona przez Brandimage, to 100% surowców odnawialnych i jest przedstawiona jako nowy i dobry wybór do zastąpienia zanieczyszczających środowisko plastikowych butelek.
James Dyson nie lubił znajdować zepsutego mleka w swojej lodówce zwłaszcza rano, postanowił zatem stworzyć takie opakowanie, które maksymalnie przedłuży jego żywotność.
Stworzył “Fresh” dzięki któremu mleko ma znikomy kontakt z...
Czasami najlepsze pomysły to te zaczerpnięte z przeszłości.
Szklane cegły Heineken są idealne do składowania, zajmują znacznie mniej miejsca niż tradycyjne.
KeepCup, australijski kubek do kawy wielorazowego użytku, powstał specjalnie z myślą o fascynatach kawy na wynos w kawiarniach sieciowych, którzy codziennie przyczyniają się do powiększania się stert zużytych, jednorazowych opakowań.
Nowa, ekologiczna woda mineralna Coca-Coli wprowadzona na rynku japońskim to kolejny przykład tworzenia kategorii produktowej odchodzącej od oferowania konsumentowi cech funkcjonalnych, na rzecz korzyści emocjonalnych.