Altavia Polska, na zlecenie sieci Carrefour Polska, przeprowadza projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach sklepowych już można zobaczyć nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy dołączy do nich kolejna partia. Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Żywności - innowacyjnego sposobu przekazywania klientom informacji żywieniowych na opakowaniach.
Altavia Polska, na zlecenie sieci Carrefour Polska, przeprowadza projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach sklepowych już można zobaczyć nowe...
Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas dla branży piekarniczej, cukierniczej i HoReca, który wymaga odpowiedniej oprawy graficznej. Firma KRAM, jeden z największych producentów opakowań papierowych, tekturowych oraz folii spożywczej,...
Legendarny smak Pepsi pasuje do każdej dekady i każdego pokolenia. Również w tym roku wybrało go 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję...
O-I: EXPRESSIONS to innowacyjna usługa, która stworzy producentom z branży spożywczej i napojów zupełnie nowe możliwości marketingowe. Umożliwi przemianę szklanych butelek w wielowymiarowe dzieła sztuki, dzięki cyfrowo drukowanym i...
Dawniej opakowania pełniły jedynie funkcję ochronną, obecnie mają też one skuteczny wpływ na poprawę wizerunku danej marki, jak i jej wyniki sprzedaży. Ich design wkracza również na nową drogę, gdyż konsumenci bardzo sobie cenią...
W ofercie firmy Masterchem, producenta opakowań PET do chemii gospodarczej, kosmetyków, artykułów spożywczych oraz wyrobów farmaceutycznych i suplementów diety, pojawiła się linia produktowa Mini Shower Gel.
Po tym jak firma Iggesund Paperboard zwróciła się z prośbą do Print House w Oslo o przeprowadzenie testów certyfikacyjnych jej nowego srebrzystego, laminowanego warstwą folii metalizowanego PET kartonu Metalprint Digital, zaprojektowanego...
W kwietniu na rynku pojawiły się Danonki w saszetkach w odświeżonej szacie graficznej, która nawiązuje do dziecięcych aktywności poza domem. Produkt wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Na więcej zabawy poza domem”.
Jak naturalny proces produkcji cydru podkreślić ekologicznym i wyróżniającym się na półce sklepowej opakowaniem? To zadanie, któremu w pełni sprostały Ardagh Group oraz Studio Projektowe Spiritus Movens. Efektem wspólnych prac jest nowa,...