Pod hasłem "Podaruj radość!" ruszyła właśnie kolejna bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli. W ramach kampanii zmianie uległy m.in. wygląd puszek napoju oraz butelka.
Pod hasłem "Podaruj radość!" ruszyła właśnie kolejna bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli. W ramach kampanii zmianie uległy m.in. wygląd puszek napoju oraz butelka.
4 listopada miała miejsce premiera nowej kampanii marki Okocim. Akcja promocyjna „Tu się warzy z zasadami” odnosi się do 170-letniej tradycji piwowarskiej browaru Okocim z uwzględnieniem roli okocimskich piwowarów i ich osobistego...
Wraz z uruchomieniem 1 listopada sezonowej sprzedaży kaw Starbucks w sieci pojawiły się liczne komentarze i słowa krytyki związane z nową odsłoną kubka.
Trzy nowe materiały wierzchnie RafWipe dodane do opakowań nawilżanych chusteczek jednorazowych, oprócz swej funkcjonalności dają użytkownikom możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania.
Peelfit™ to puszka o unikalnym wyglądzie zaprojektowana dla sektora żywności suchej. Zastosowana tu technologia bezpośredniego zgrzewania folii aluminiowej z wpuszczonym do środka puszki obrzeżem eliminuje stosowanie sztywnego pierścienia...
Browar Amber zmienił strategię wizerunkową upraszczając komunikację i jednocześnie ułatwiając identyfikację marki. Teraz wszystkie piwa oferowane będą pod wspólnym brandem Browar Amber.