Gama środków chemicznych stosowanych w gospodarstwach domowych stale się poszerza. Mamy na co dzień do czynienia z coraz większą ilością preparatów, wsród których znajdują się również te bardzo szkodliwe dla naszego zdrowia.
Studio graficzne Huddleston przygotowało projekt logotypu i opakowań linii suplementów dla dzieci pod marką Profilaktin. Jest to seria 3 produktów wspomagająca zdrowy rozwój, odporność i koncentrację.
Po burzliwych obradach międzynarodowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Rzehak dyrektor Pionu Promocji IWP przyznało nagrody w tegorocznej edycji konkursu Dobry Wzór.
„Chałwa z Odry” jest uwielbianym przysmakiem niezmiennie od 61 lat. Unikalna, tradycyjna receptura pozostaje wciąż tajemnicą cukierników, a to, że proces wyrabiania odbywa się ręcznie gwarantuje wyjątkową jakość.
26 maja w 14 kinach sieci Cinema City w Warszawie, Katowicach, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Toruniu i Bydgoszczy ruszy kolejny etap kampanii promującej butelkę Żywiec Zdrój o pojemności 0,33 l. W cztery wiosenno-letnie weekendy na najmłodszych...
Coca-Cola, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM, stale podgrzewa piłkarskie emocje związane ze zbliżającym się świętem futbolu, dzieląc się z fanami radością i orzeźwieniem. W ramach celebrowania...
Smukła puszka Sleek o pojemności 250 ml jest pierwszym tego typu opakowaniem na polskim rynku. Wyprodukowana dla Coca-Cola HBC Polska przez Ball Packaging Europe jest odpowiedzią na wzrastające potrzeby konsumenckie.
Już dziś rusza kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym razem bez żadnych ograniczeń!